Popular Posts

13.2.11

Kau Selamanya

Title post ini ialah tajuk lagu baru si comel Heliza Helmi
dengar2 terus terpaut jatuh hati aku
ekekek
mula nak ngaruts la tuh

Ngah jiwang tingat mr hubby
yang tengah sibuk menjalankan tugas
mekasih yer mr hubby
blanja mkn ayam grg rangup di Seberang Prai City semalam
so lagu ini aku tujukan buat mr hubby



Aku amat sayang kamu
Dari dulu hingga kini
Tak berubah ku terlena keranamu
Walau apapun terjadi
Aku setia menyayangi
Diri kamu telah berada di hatiku

Kau insan teristimewa
Dulu kini selamanya
Ku terimakan dirimu oh sayangku
Ku harap kau pun begitu
Sama-sama mencintai
Oh indahnya cinta ini bersamamu

Terimalah diriku seadanya
Sederhana
Ku berserah kepadamu Ya Illahi

Kau insan teristimewa
Dulu kini selamanya
Ku terimakan dirimu oh sayangku
Ku harap kau pun begitu
Sama-sama mencintai
Oh indahnya cinta ini bersamamu

nota : lirik ni ntah betul ke tidak ngan lirik asal yg dicipta oleh Heliza neh, aku just dengar n tulis balik bait liriknya... Selamat mendengar ye kengkawan!

13.2.11

Kau Selamanya

Title post ini ialah tajuk lagu baru si comel Heliza Helmi
dengar2 terus terpaut jatuh hati aku
ekekek
mula nak ngaruts la tuh

Ngah jiwang tingat mr hubby
yang tengah sibuk menjalankan tugas
mekasih yer mr hubby
blanja mkn ayam grg rangup di Seberang Prai City semalam
so lagu ini aku tujukan buat mr hubby



Aku amat sayang kamu
Dari dulu hingga kini
Tak berubah ku terlena keranamu
Walau apapun terjadi
Aku setia menyayangi
Diri kamu telah berada di hatiku

Kau insan teristimewa
Dulu kini selamanya
Ku terimakan dirimu oh sayangku
Ku harap kau pun begitu
Sama-sama mencintai
Oh indahnya cinta ini bersamamu

Terimalah diriku seadanya
Sederhana
Ku berserah kepadamu Ya Illahi

Kau insan teristimewa
Dulu kini selamanya
Ku terimakan dirimu oh sayangku
Ku harap kau pun begitu
Sama-sama mencintai
Oh indahnya cinta ini bersamamu

nota : lirik ni ntah betul ke tidak ngan lirik asal yg dicipta oleh Heliza neh, aku just dengar n tulis balik bait liriknya... Selamat mendengar ye kengkawan!