Popular Posts

30.9.11

Buah Tangan Dari Kampung

Salam Jumaat kawan2...
sat ja dah jemaat no...
esok cuti... yeay...

Memang bz tul start dis week....
akan2 dtg ni pn cenggitu lah jgk kot...
seminggu ada 2 kelas...
so dh xleh dok poya2 lagi...
wat keja smpai lebam
siyes kdg2 xtau nk wat hat mn dulu...
byk sgt benda nk kn wat....

Kelas ari rabu baru ni start kul 11am....
hbs kul 4 lbh camtu
kemarin lak start kul 11-5.15pm
huh letih eh
ms kelas dok turun nek tangga ulang alik 2 lab
dah la kai safety shoes yg berat tuh
sakit kaki doh...

Ok, baru hbs intro no...
hehehehe
ni nk ucap mekasih pd bos aku
last week Dr ada bg buah tgn dr kg...
memula aku igt apa la yg Dr. bg neh...
ghupanya2 pes asam pedas Melaka
suami bos aku org Melaka
raya ritu bos blk raya sana
Dr pesan suh try pes tuh
kalo sedap leh order ngan dia bl dia blk Melaka
InsyaAllah Dr....
mekasih bebanyak yer...





30.9.11

Buah Tangan Dari Kampung

Salam Jumaat kawan2...
sat ja dah jemaat no...
esok cuti... yeay...

Memang bz tul start dis week....
akan2 dtg ni pn cenggitu lah jgk kot...
seminggu ada 2 kelas...
so dh xleh dok poya2 lagi...
wat keja smpai lebam
siyes kdg2 xtau nk wat hat mn dulu...
byk sgt benda nk kn wat....

Kelas ari rabu baru ni start kul 11am....
hbs kul 4 lbh camtu
kemarin lak start kul 11-5.15pm
huh letih eh
ms kelas dok turun nek tangga ulang alik 2 lab
dah la kai safety shoes yg berat tuh
sakit kaki doh...

Ok, baru hbs intro no...
hehehehe
ni nk ucap mekasih pd bos aku
last week Dr ada bg buah tgn dr kg...
memula aku igt apa la yg Dr. bg neh...
ghupanya2 pes asam pedas Melaka
suami bos aku org Melaka
raya ritu bos blk raya sana
Dr pesan suh try pes tuh
kalo sedap leh order ngan dia bl dia blk Melaka
InsyaAllah Dr....
mekasih bebanyak yer...