Popular Posts

10.9.09

Tahniah sahabatku...

Semalam yakni 09/09/2009,
dlm kul 22:58 aku menerima 1 sms berbunyi... 
'Saya "ArniDA" dh slamat bsalin pd pukol 5.20ptg. BB gurlz. Di hospital K.S WAN sungai ramBai Bukit Mertajam' 
Alhamdulillah...kwn baik aku ms di sekolah dl tlh slmt melahirkan ank sulong beliau... 
aku tumpang gembira... anak kita sm thn la noh... 
syoknya bl dengar org dpt baby... 
Sekali lagi aku ucapkan TAHNIAH kepada Nida n suami yer... 
Thn ni raya dgn org baru la ek...raya kt umah je...xpe lah janji sihat...
  

10.9.09

Tahniah sahabatku...

Semalam yakni 09/09/2009,
dlm kul 22:58 aku menerima 1 sms berbunyi... 
'Saya "ArniDA" dh slamat bsalin pd pukol 5.20ptg. BB gurlz. Di hospital K.S WAN sungai ramBai Bukit Mertajam' 
Alhamdulillah...kwn baik aku ms di sekolah dl tlh slmt melahirkan ank sulong beliau... 
aku tumpang gembira... anak kita sm thn la noh... 
syoknya bl dengar org dpt baby... 
Sekali lagi aku ucapkan TAHNIAH kepada Nida n suami yer... 
Thn ni raya dgn org baru la ek...raya kt umah je...xpe lah janji sihat...