Popular Posts

12.11.09

Perginya Tak Kembali

lama sungguh aku xupdate blog neh... 
 bz + kemalasan yang melanda...
ye lah tu... sungguh...xtipu...
aku bz ngan invigilation skang neh...  
lari tajuk plak... 
aku nk ucap takziah kepada k.linda di atas pemergian ayah tercinta pada 3/11/09 yg lalu... 

pada 9/11/09, selepas azan zohor..
ibu hidayah telah pergi meninggalkan kita... 
aku terima sms dr hidayah jam 2.24pm mengatakan petang ni dia xdak...mak meninggal...   
aku tersentak dengaq berita itu... 
selama arwah sakit aku xberkesempatan nk p tgk...  
aku pernah jumpa arwah 1x sepanjang perkenalan aku dgn hidayah... 
takziah aku ucapkan kepada hidayah... 
ptg isnin tu aku tumpang k.aida...  
hubby jemput di umah k.aida...  
plan nk terus p ziarah mayat...  
khabarnya mayat akan dikebumikan selepas isyak... 
sempatla aku blk umah mandi n solat maghrib dl...  

kul 7.45pm aku, mak, hubby n aesya bertolak ke umah hidayah... 
masa smpai tu...mayat sdg dimandikan...  
aku msk n tg hingga mayat selesai dimandikan...  
sempat aku melihat raut wajah arwah sblm dikafankan...  
kemudian aku n mak beredar n mencari2 dimana la hubby n aesya... 
 hubby tunggu di pinggir jalan sbb ramai sgt perokok tegar yang xmenghiraukan org sekeliling...  
kemudian kami terus pulang ke rumah... 
semoga k.linda n hidayah tabah menghadapinya... 
"dari-Nya kita datang dan kepada-Nya kita kembali"

12.11.09

Perginya Tak Kembali

lama sungguh aku xupdate blog neh... 
 bz + kemalasan yang melanda...
ye lah tu... sungguh...xtipu...
aku bz ngan invigilation skang neh...  
lari tajuk plak... 
aku nk ucap takziah kepada k.linda di atas pemergian ayah tercinta pada 3/11/09 yg lalu... 

pada 9/11/09, selepas azan zohor..
ibu hidayah telah pergi meninggalkan kita... 
aku terima sms dr hidayah jam 2.24pm mengatakan petang ni dia xdak...mak meninggal...   
aku tersentak dengaq berita itu... 
selama arwah sakit aku xberkesempatan nk p tgk...  
aku pernah jumpa arwah 1x sepanjang perkenalan aku dgn hidayah... 
takziah aku ucapkan kepada hidayah... 
ptg isnin tu aku tumpang k.aida...  
hubby jemput di umah k.aida...  
plan nk terus p ziarah mayat...  
khabarnya mayat akan dikebumikan selepas isyak... 
sempatla aku blk umah mandi n solat maghrib dl...  

kul 7.45pm aku, mak, hubby n aesya bertolak ke umah hidayah... 
masa smpai tu...mayat sdg dimandikan...  
aku msk n tg hingga mayat selesai dimandikan...  
sempat aku melihat raut wajah arwah sblm dikafankan...  
kemudian aku n mak beredar n mencari2 dimana la hubby n aesya... 
 hubby tunggu di pinggir jalan sbb ramai sgt perokok tegar yang xmenghiraukan org sekeliling...  
kemudian kami terus pulang ke rumah... 
semoga k.linda n hidayah tabah menghadapinya... 
"dari-Nya kita datang dan kepada-Nya kita kembali"