Popular Posts

29.8.11

Salam Aidilfitri 1423H/2011

Dikesempatan ini aku nak mohon ampun & maaf dari kawan2 sekalian
sekiranya ada buat salah & silap

Rini aku masih bekerja...ngeh!
aku sorg ja kot pompuan kt opis neh yg masih keja rini

Ghaplah ja rini
tertido masa susukan ank pg td
so terlewat
pehtu smpai opis
tgk kunci bilik n kad staf tertinggal
macam2 eh

Rini 1/2 day
satgi kui 12 dayah ajak balik dah
balik nak ngemas baju
malam ni nak blk kg
semoga selamat smpai kg

k lah nak blk dh ni...

SELAMAT HARI RAYA

29.8.11

Salam Aidilfitri 1423H/2011

Dikesempatan ini aku nak mohon ampun & maaf dari kawan2 sekalian
sekiranya ada buat salah & silap

Rini aku masih bekerja...ngeh!
aku sorg ja kot pompuan kt opis neh yg masih keja rini

Ghaplah ja rini
tertido masa susukan ank pg td
so terlewat
pehtu smpai opis
tgk kunci bilik n kad staf tertinggal
macam2 eh

Rini 1/2 day
satgi kui 12 dayah ajak balik dah
balik nak ngemas baju
malam ni nak blk kg
semoga selamat smpai kg

k lah nak blk dh ni...

SELAMAT HARI RAYA